Certificare ISO 9001
ISO 9001 este un standard international care traseaza niste reguli ce trebuie indeplinite de sistemul de management al unei societati in asa fel incat sa indeplineasca toate cerintele in ceea ce priveste calitatea serviciilor. Respectarea cerintelor asigura dezvoltarea afacerii intr-un mod cursiv si multumirea clientilor.
Pentru obtinerea certificarii ISO 9001 (prin implementare corecta) trebuie sa se respecte o gama foarte larga de subiecte si sa se ia mai multe angajamente in ceea ce priveste calitatea produselor si serviciilor.
Iata ce trebuie sa se respecte in cazul in care se doreste o certificare ISO 9001:
*Orientarea catre client a tuturor actiunilor ce privesc serviciile si produsele oferite de societate;
*Garantarea competentei angajatilor si a managementului societatii
*Planificarea cat mai buna a managementului calitatii, a proiectarii de produse, a achizitiilor, a procesarii comenzilor si a imbunatatirii sistemului de management al calitatii;
*Monitorizarea continua a perceptiei pe care o au clientilor asupra produselor si serviciilor pe care le ofera societatea;
*Respectarea dorintelor si asteptarilor pe care le au clientii in ceea ce priveste calitatea unui anumit produs si serviciu;
Oferirea tuturor informatiilor relevante in ceea ce priveste produsul, cum ar fi specificatii cat mai clare, schite ale acestuia, standarde nationale si internationale, cataloage oferite de furnizori sau orice alta informatie care se crede a fi relevanta pentru respectarea unui standard de calitate cat mai bine pus la punct.